Categories
PriceSpy
PB Tech
  • NZ's #1 Tech Retailer
  • 14 Stores + Service Centres
  • Fast Shipping, Easy Returns
Bad
9 hours ago
service centre has a very poor customer centric attitude
Anonymous user
Anonymous user
Terrible
4 days ago
very bad service. very slow to respond to questions. im still waiting for my products to be shipped.
Reply by PB Tech:2021-05-07
Hi there, sorry to hear about the delay with your order and for the slow response from our team. Can you please email us at [email protected] with your order details? Thanks
Anonymous user
Anonymous user
Terrible
22 days ago
PB Tech are a retailer who do not refund or replace faulty goods as required by the Consumers Act. Instead they charge you $70 inspection fee ,to send an obviously non repairable part and want unrelated parts as well returned to them as well . A solar panel is an independent part and it is this that does not work. There is a four week delay for a response. They sold the part and it is their responsibility. How they wish to deal with their supplier is their problem. Do not use PBTech if you want service, good retailing and customer respect.
Reply by PB Tech:2021-04-23
Hey there, really sorry to hear about your poor experience with your order and return. Can you please email us at [email protected] with your order number and some more details. Thanks
Anonymous user
Anonymous user
Excellent
23 days ago
Some misleading reviews on here! I've always had a good time buying from PBTech. Nothing wrong with their customer service, if anything, they have one of the better customer services. They are great for returns and replacements. - Items always arrive on time, though that's been the case anywhere I buy from within NZ. - PBTech are also one of the cheaper places to buy from. The only places I've seen things cheaper are ComputerLounge. Other than that, it's usually dodgy looking sites that I wouldn't use. The only thing that could be done better is maybe a better website layout. Primarily the home page and giving more options to filter items by.
Anonymous user
Anonymous user
Terrible
25 days ago
On 14/03/2021, I bought a Vivobook Flip 14, after only 2 days I had to return it, I was facing a lot of problems. I returned the item on a Monday morning, 8 days later they gave me feedback regarding my case. They told me that they were unable to identify ANY problems and they asked me if I had videos or photos that could show the problems (basically they called me a liar). Unfortunately, I had none. They told me that they could not do much since the laptop was reset before returned, I told them that I would never EVER share my MS account with anyone, that is why the computer was reset. On 12/04/21, I received the laptop back, after only 2h I faced 3 different problems. I contacted PB Tech support again, this time with videos and photos in hands, the attendant asked me the following: "have you tried a fresh OS reinstall to see if this resolves the issues?", yes, I am not kidding, the attendant asked me if I tried to reinstall the OS, so basically he asked me to try to solve the problem of a laptop that is still on warranty and that I bought a month ago but I am still unable to use it. I asked serveral times to receive my money back but it seems that they cannot solve the problem and they are not keen to return my money. WORST CUSTOMER SUPPORT EVER.
Reply by PB Tech:2021-04-23
Hey there, really sorry to hear about your poor experience with your order and return. Can you please email us at [email protected] with your order number and some more details. Thanks
Anonymous user
Anonymous user
Excellent
a month ago
This review has been submitted via the shop
Via shop
Good range of product, fast shipping and good deals
Anonymous user
Anonymous user
Terrible
a month ago
Bad customer service... rude staff member encounter manakau branch ...
Reply by PB Tech:2021-04-07
Hi there, sorry to hear about your poor experience at Manukau branch. Can you please email us at [email protected] regarding any further details of what happened and which staff member this may have been? Thanks
Anonymous user
Anonymous user
Terrible
a month ago
Only pro is their wide range of products, rather expensive but normal in NZ. While on the cons side. Their restocking is awful, because most of products are kept in head office, they don't allow us to collect and we have to rely on the even worst courier service. Speaking of awful, it's topped off with their terrible customer service response. Never replies to messages to their sales team. Over the period of half a year I've sent a couple, but not gotten a reply to one. I tried calling them up, but I was kept on hold at front of the queue for nearly 30 minutes before giving up. I can't rate their actual customer service, because I've never gotten a reply to rate.
Reply by PB Tech:2021-04-07
Hi there, thanks for the feedback. Sorry to hear about your poor experience with our customer service team. I will pass this onto our customer service team so they can make improvements. You can you email us at [email protected] if you need any assistance. Thanks
Shopping experience rating
2.8OK
83 reviews
Distribution of shopping experience
(31)
(5)
(1)
(5)
(36)

About the shop

PB Tech

This shop is located in New Zealand. Prices are shown in NZD.

Delivery options

  • Home delivery

Customer support

Provides telephone support. See shop web site for information.

Provides on-site installation support. See shop web site for info and any regional restrictions.

www.pbtech.co.nz

Company information

Full company name: P B Technologies Limited

Company registration number: 592707